tiistai 22. heinäkuuta 2014

Rouva Puutarhuri?


Mitäs kummaa?! Kottikärryt Honkasalon pihassa täynnä rikkaruohoja??!!
Sisäinen puutarhuriniko on heränny, uinuttuaan neliäkymmentä vuotta jossain
mistä ihimiskäsi ja mieli ei oo sitä kyenny tavoittamaan!


Vai oliko tämä nyt vaan helteen ja väsähtäneen kotiäitin yhteentörmäys?
Oli mikä oli, ainokaisen kukkapenkkini edusta on nyt
suurinpiirtein rikkaruohovapaa.
Löyty sieltä jokin violetti kukkivakin, jonka olemastaolosta en tiennykkään.
Vielä on matkaa RouvaPuutarhurin-titteliin mutta ehkä se
tästä,ehkä ei.
Nähtäväks jää!

Intoa kesäpuuhiinne,mitä ikinä teettekin!

-malla-

15 kommenttia:

Hannele/Täyttä Elämää kirjoitti...

Mulla oli kans eilen saman näköinen kottikärry, ensimmäinen kunnon pihatyöpäivä tälle kesälle :DJa minusta ei ainakaan taida koskaan tulla Rouva Puutarhuria ;)

Mirka kirjoitti...

Oo, ei oo totta!!

Kikke kirjoitti...

Voi että mua nauratti ku luin tämän :)
Mä justiin vietin eilen koko armaan kuuman ja hikisen päivän pihalla RIKKARUOHOJA peraten ja pihaa jotenki ees siistien! Paarmat kiersi ja söi musta puolet, mutta en lannistunu vaan konttasin kaikenlaiset puskan juuret ja tein kans monta ilahduttavaa löytöä ja kasvun ihmettä ;)

Ja koko ajan mä mietin, että vitsit miten tää on muka jonkun mielestä niin voimaannuttavaa puuhaa???Mun mielestä se vie ne viimeisetki voiman rippeet ;)

Ärsyttävä oli homma, mutta tulipahan tehtyä :) ! Ja totta puhuen onhan tuota pihaa nyt paljon kivempi kattella ja ihastella!

Tsemppiä meille kaikille "Ei-niin-hurjan-taitaville-puutarhureille" ;)
Tiiä milloin meki intaannutaan ja hullaannutaan ja kyykitään puot pitkällä pihamaalla kaiket ajat... ;)
Sitä odotellen....

Aurinkoa Honkasaloon :)

Anonyymi kirjoitti...

=),mä en kanssa jaksaisi tota piha puuhastelua,ainakaan kauheesti,pakko olisi.Piha täynnä rikkaruohoja ja kukkia,sulassa sovussa?Ja kohta alkaa puskista marjojen poiminta ja mehun keitto,enkä tykkää siitäkään,paitsi että mehusta tykkään...minkäs teet,äitini ei tätä ymmärrä,hän kykkisi puskissa aamu kuudesta auringon laskuun=D teija t

Kesäpäivä kirjoitti...

Minä olisin puskassa,vaikka kaikki 'armaat kesäpäivät'. On vaan muutakin hommaa ja välillä sitten karkaan keräämään voimia puutarhasta.

En koe olevani taitava,mutta rakastan kasveja ja kasvien kasvattamista. Ruusut ja pionit ovat lemppareitani!

Onneksi ihmiset on erilaisia!

PikkuBertta kirjoitti...

Oisitta tehny kuten minä...ruohonleikkurilla koko penkki sileeks....kyllä ne perennat sieltä ens kesänä taas nousee...mieki odotan sitä Rouva Puutrhuria meille asustamaan...hih.hih

Aurinkoa kesäänne♡:)

JohannaV kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Saikku Valkoista ja Kiekuraa kirjoitti...

Ihana kun muitakin jotka ei oo niiin viherpeukalo ku monet. Oon ite ihan surkea puutarhajutuisaa, mutta ehkä me Malla opitaan ajan kans. ;D hauskaa kessää! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa Malla! Se on ihan hyvä, kun välillä on mukavuusalueensa ulkopuolella ja koettelee rajojaan:-)
Ollaan me kaikki niin erilaisia...mä rakastan rikkaruohoterapiaa! !
Nyt oon reissussa ja on ihan ikävä kasvihuoneen hoitoa ja kukapenkkejä
♡♥
Terkuin Meri Hämeestä

Susanna kirjoitti...

Voi minunkin pitäisi jostain sisältäni kaivaa tuo RouvaPuutarhuri! Kuinkahan sen sieltä löytäisin...? Ihania kesäpuuhasteluja sinne myös!

Elisa LPP kirjoitti...

Heh, en niinkään sanoisi että rikkaruohoja jaksaisin kummemmin kitkeä. Vähän kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan.. :)
Mutta kunnostautunut olen siinä, että tänä kesänä en ole vielä yhden yhtä kukkaa tappanut!
(kirvat on yhden, mutta se ei ollut minun vikani :) )

Anonyymi kirjoitti...

Niin ja kaupoissa on myös vaaleanpunaisia puutarhavälineitä...kottikärryjä myöden
-heh :-) Toisko lisää inspiraatiota???
-Meri Hämeestä

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä alkuhan se, yksikin kukkapenkki :) Minen tee mitään...tai teen ne pakolliset kotiäidin jutut...muutoin löhöön soffalla läkähtyneenä :D

Anonyymi kirjoitti...

Puutarha ja rikkaruohot, mikä onni ja autuus <3.

Lusteet kasvavat meikäläisellä sopusoinnussa nisujen kanssa, mitäpä sitä suotta elonleikkuuta harrastelemaan, aika on rajallista.

Lycka är ~ Onnea on kirjoitti...

mun kottikärryt näyttää just samoilta..ja ne on maalattava vaaleanpunaisiks..nyt kohta heti :)
eiks niin ;)
~M~